Spring naar content

Verbetermeter

Elke dag streven we naar kwalitatief goede opvang voor alle kinderen. Maar net als hen willen wij ons blijven ontwikkelen. Dat kan door de mening en het oordeel van ouders en verzorgers. We blijven graag op de hoogte van alle wensen en ervaringen. De feedback nemen we mee in onze plannen & verbeterpunten. We maken daarbij gebruik van de VerbeterMeter.

Wanneer vragen wij om de VerbeterMeter in te vullen?
Je krijgt op verschillende momenten een tevredenheidsonderzoek toegestuurd om onze dienstverlening te beoordelen:

  • Na de wenperiode, ongeveer één week nadat je kind bij ons op de opvang is gestart;
  • Wanneer je kind drie maanden gebruik maakt van onze opvang;
  • Tijdens de jaarlijkse meting en vervolgens elk opvolgend jaar;
  • Als de opvang van het kind wordt beëindigd.

We kiezen bewust voor een continumeting, zodat je op verschillende momenten gedurende de opvangperiode contact met ons hebt over onze dienstverlening. Als je kind net bij onze opvang is gestart, heb je andere ervaringen dan wanneer je kind al langere tijd bij ons naar de opvang gaat. Voor al die verschillende momenten en belevingen kun je ons van waardevolle feedback voorzien.

Wat doen wij met de feedback?
Alle vragenlijsten worden digitaal en anoniem per locatie ingevuld en deelname is uiteraard geheel vrijwillig. Twee keer per jaar delen we de gegeven feedback middels een duidelijke infographic in het ouderportaal. Wanneer er bepaalde zaken verbeterd kunnen worden, gaan we daar direct mee aan de slag. Door ouders te blijven bevragen ontdekken we of de doorgevoerde verbeteringen het gewenste gevolg hebben.

Heb je vragen over de VerbeterMeter of hoe wij omgaan met de resultaten van de feedback? Stel die vraag dan gerust via het contactformulier.